Usługi hotelowe: skuteczność indywidualnego podejścia


Usługi hotelowe: skuteczność indywidualnego podejścia
Indywidualne podejście w świadczeniu usług hotelowych jest ważnym czynnikiem, dzięki któremu obiekt noclegowy zostanie zapamiętany przez gości i pozostawi niezapomniane wspomnienia.

Indywidualne podejście w świadczeniu usług hotelowych jest ważnym czynnikiem, dzięki któremu obiekt noclegowy zostanie zapamiętany przez gości i pozostawi niezapomniane wspomnienia.

Hotele, zarówno małe, jak i należące do popularnych sieci, od dawna stosują różne zachęty, aby przyciągnąć uwagę gościa nie tylko za pomocą elastyczności cen czy dostępności dodatkowych usług. Stylizacja wnętrz hotelowych, wyjątkowa koncepcja i zasady przebywania, niezwykłe stanowiska pracy w hotelach i firmach franczyzowych w branży hotelarskiej jako narzędzia przyciągania uwagi do marki nie są na dzień dzisiejszy nowymi trendami ale nadal mają rozległe pole na uruchomienie wyobraźni.

Jakiś czas temu jeden z hoteli w Szwajcarii skutecznie i na długo podniósł swój ranking odwiedzalności przeprowadzając eksperyment ze stanowiskiem Młodszy Manager hotelu. Po przeprowadzeniu konkursu na stanowisko wśród dzieci w wieku 10-12 lat administracja hotelu wydała zwycięzcy zaproszenie na kilka wizyt w hotelu w tym roku dla niego oraz jego krewnych i przyjaciół. Opłacono nie tylko dojazd wszystkich zadeklarowanych gości, ale także pełny garnitur biznesowy dla dziecka w tym akcesoria biznesowe. Młodszy Manager w czasie wizyty miał prawo przeprowadzać inspekcje niektórych usług hotelowych i rozmawiać z dziennikarzami. Wiadomość o niezwykłym stanowisku spotkała się z pozytywnym przyjęciem i przez długi czas przyciągała nowych gości.

Z kolei francuscy hotelarze jako ciekawostkę zaproponowali jeszcze jedną opcję „wymarzonej pracy” . Tak więc w nowo otwartym hotelu utworzono wakat testera pokojów hotelowych.

Kandydaci musieli posiadać znajomość języka francuskiego i angielskiego, w których powinni byli opisywać w popularnych sieciach społecznościowych swoje wrażenia z korzystania ze wszystkich dostępnych usług hotelu i jego pokoi. Za taką pracę administracja hotelu nawet płaciła 2000 euro tygodniowo. Ciekawe także było to, że niektóre pokoje hotelowe były, delikatnie mówiąc, niestandardowe. Na przykład, mieli wiszące w powietrzu krzesła lub kanapy, telewizory na suficie i łóżka w nietypowych miejscach.

Po interesującym blogu na temat „jak spać w przechylonym łóżku” liczba osób, pragnących świętować wakacje w tak niezwykłym miejscu, wzrosła dziesięciokrotnie.

Dzisiaj hotele starają się zainteresować klienta jeszcze na etapie ewentualnej rezerwacji, zaznajomić potencjalnego gościa ze swoimi usługami i zaoferować nowe możliwości wypoczynku urządzając loterie, akcje promocyjne i inne ciekawe wydarzenia. Dzięki indywidualnej komunikacji z klientem, hotele otrzymują rezerwację swoich pokoi, zwiększając odwiedzalność i ocenę a także zyskując znacząco na popularności.

Dla szybkiej i skutecznej komunikacji z gościem nowoczesny hotel potrzebuje również nowoczesnego oprogramowania, które zagwarantuje istnienie hotelu w globalnej sieci internetowej.

System zarządzania hotelem OtelMS może rozwiązać nie tylko te zadania, ale także zapewnić wygodne i, jeśli to konieczne, zdalne zarządzanie działalnością hotelową. Tworząc swój serwis, programiści OtelMS wzięli pod

uwagę wieloletnie doświadczenie firmy jako hotelarza, więc użycie systemu pozwala uniknąć wielu błędów w kontrolowaniu i zarządzaniu dowolnym obiektem hotelarskim.

Popularność produktu mówi sama za siebie. System zarządzania hotelami OtelMS jest w pierwszej trójce najlepiej sprzedających się systemów hotelowych w Europie Wschodniej, a na całym świecie z oprogramowania OtelMS z powodzeniem korzysta już ponad 4000 hoteli.

Powiązane artykuły

Witamy na naszym portalu z wartościowymi artykułami pogrupowanymi w różnych kategoriach. Tutaj możesz dodać artykuł za darmo i podzielić się nim z innymi użytkownikami internetu. Publikowanie własych artykułów to dobry pomysł na reklamowanie własnej marki, produktu czy strony internetowej.
Dbamy o to, żeby wszystkie artykułu na naszej stronie były napisane poprawnie, zgodnie z założeniami SEO, gramatyką oraz etykietą internetową. Zapraszamy do dodawania swoich artykułów - publikacja ich odbywa się zazwyczaj szybciej niż w 24 godziny.